15.04.2009

Yanıtı Belli Sorular

Şarkılar şimdi bir başka çöküyor yüreğimize
Şimdi ağırdan almak ister gönül söyleşileri
Parmaklarımızda bir sigaranın kararmaya yüz tütmüş ışığı
Avuçlarımızda bir çay bardağı; hüzün
Soluklarımızda sevdaya adanmış bir sözcük yumağı

Yakınmalarımı neden içime attım hep, düşünürüm
Neden ikilemle baktım geçmişime bunca yıl
Şüphe miydi, kararsızlık mı durgunluğum
Nedeni neydi doludizgin suskunluğumun

Öyle uzak mıydı ümit, oysa
Yüklerimi sevgiyle omuzluyordum
Karın ağrılarıma önem verse miydim
Yalan mı, korkuluklar pençesindeydim

Ilık bir yel bekledim gözlerim yarı aralık
Ufacık bir inci tanesini büyüttüm düşlerimde
Adımlarımı istemesem de geriye doğru attım
Şimdi kusursuz bir heykeli yontmakta sabrım

Hiç mi hoşnut kalmadık, nankör gelemeyiz
Avaz avaz hiç mi söylemedik bir gazeli
Paylaşılan gülüşlerde ürpermedik mi, yalanımız yok
Bir lokma ekmeğe katmadık mı sevgilerimizi

Sevdaya el bastık
Yaşamın aklığına
El bastık umuda
Yalanımız yok

Bingöl / Karlıova – Nisan 1985

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fotoğrafım
Çorlu, Tekirdağ, Türkiye
İnsan olgunlaşmaz, olsa olsa acılarını olgunlaştırır.